Här ligger jag på golvet..

..och dunkar spotify. Blev tvungen att stänga ut katterna ur vardagsrummet.

Grannen ovanför gjorde något så det flög massa skit i luften och sötmissarna vill ju gärna jaga saker som flyger så jag ville inte ta någon risk att dom skulle hoppa ut. Liksom vad gör jag då? ;o Kan ju inte direkt hoppa över räcket jag också..

Men men. Sambon är på jobb nu igen. Tråkigt. Men idag skulle han sluta tidigare, det är alltid bra.

I vilket fall som helst så har jag värsta baksug. Kanske får slå igen dörrarna här och behe mig ut i köket och se om vi har ingredienser till något intressant. Återkommer kanske senare. See ya!

Kommentarer
Postat av: Anna Werner

haha, flygande evelina kommer från balkongen ;)

2011-05-09 @ 16:23:50
URL: http://annawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0