Onsdag mitt i veckan!

Ja snart är det helg igen, sköööönt!

Min dag. Returer. Ja det är det ända jag har gjort, hihihi. Men det känns bra och på måndag börjar det på allvar! Även om det redan känns som om det gjort det ;)

Vad har jag mer att berätta? Jo, jag är fattig. Jag menar allvar. Jag måste ha pengar annars svälter vi. Problemet är bara att jag troligtvis inte får dom förrän på måndag. Vilket betyder att jag och Sebbe kanske måste åka och handla på måndag kväll för vi kan ju inte vänta ÄNNU en vecka. För då svälter vi på riktigt. Frysen är tom. Imrorgon är det ju pannkaksdag och vet ni? Vi har inte nog med mjöl ens, nu är det illa, hahaha! Men nejdå. Vi överlever :)

Ville bara klaga lite. Men snart så, snart så får jag lön på riktigt. Inga 2800 från AF - på ett ungefär. Riktig lön. Fast det är ju bara 60%, men det är mycket för mig. Lovely!

Hm.. nu har jag kladdat klart för idag. Dags att tvätta bort sminket och bara ta det lugnt, bye!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Det är alltid skönt med lite mer pengar :D Jag skulle inte tacka nej till ett jobb faktiskt... MEn det är verkligen inte lätt att hitta ett :/ <3

2011-05-13 @ 14:01:14
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0