Sommaren är här

.. eller i alla fall just nu :) Det är ju för underbart! Även om jag visserligen jobbar inomhus men jag får väl se något positivt med att det är sol ute ändå då.. typ att min pojkvän går runt och blir brun och fin, det är väl bra? Haha! ;)

Nåja. Igår gjorde jag flera försök till att uppdatera min blogg. Inte speciellt mycket text men med tre bilder. Dock gick det ju aldrig men tror inte så många led av det eftersom att det tydligen var många som hade problem dom också. Så jag var inte ensam.

I vilket fall så var en bild på min fina paj eftersom att jag bestämde mig för att baka en hallon/blåbärs paj med vaniljsås, alltid lika mums! Och jag bara ääälskar hallon! Bjussar väl på bilden nu med så ni inte blir ledsna:


Tänkte även bjussa på två bilder på missarna. Endast för att visa vad dom sysselsatte sig med när jag bakade. Ja dom jagade insekter, det tycker dom är skitkul! Visserligen tycker dom att det är lika kul att käka upp dom så. Bjussar på dom också,  bara för att jag vill:


Och idag då? Ja idag så har jag ju vart på praktiken. Har börjat ta hand om returer redan nu, det är delvis det som kommer vara min del sen när jag börjar där på måndag, så är väl kanske bra att ha startat lite i förväg. Eller ja, inte kanske. Det är bra! Sjukt mycket att kunna kan jag ju bara informera er om, om ni vill veta eller ej det skiter jag i för nu fick ni veta det i alla fall, höhö. Men jag tror det kommer gå bra sen så fort jag kommit igång lite :)

Nu sitter jag i alla fall är med balkongdörrarna på vidgavel - känns nästan som att bygga ut vardagsrummet liiite - och missarna sitter där ute och njuter medans jag sitter inne här och nördar. Varför sitter jag inte på balkongen, i solen? Ja det kan jag svara på ganska enkelt. 1. har inget bord och stolar där ute. 2. känns inte direkt bra att ha datan i direkt solljus. Istället ska jag väl bege mig ditt, nöta solstrålar mot mina vita ben. Men innan dess, kissekattbild.. igen..


"Vi tycker om att ligga här. Fast mest sitter vi och tittar ut genom "gallret" som ni ser bakom oss"
Typ så säger dom.


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Jag skulle också kunna vara hemmafru om det funkade på det viset för oss :P VI skulle klara oss men det är alltid roligt med lite extra pengar :P

2011-05-09 @ 21:13:54
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0