Tisdag

Jag har inte mycket att berätta om dagen. Började med att packa lite grejer som skulle skickas - dom stod kvar sen igår då jag inte vart klar eftersom att jag gick en timme tidigare. Jag var nämligen hos AF och babblade lite. I vilket fall så har resten av dagen gått åt att inventera. Alltså räkna alla grejerna som finns. Dock hann vi bara med barnavdelningen och imorgon blir det paus från räknandet så då ska det plockas och packas lite grejer som ska skickas på torsdag istället.

Fast imorgon blir det även lunch med några från praktiken eftersom att J ska sluta. Hon jobbar nämligen sin sista vecka. Så det som hon håller på men kommer jag ta över när jag har börjat jobba där. Får väl se hur det kommer gå. Vet inte ens hur det funkar men lär väl hinna gå igenom det med någon innan det är dags, haha!

Men nej, nu ska jag bege mig. Dags för mat, idag igen..


I love you ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0