Tråkigt

Jag måste ju bara säga att det är sjukt tråkigt här hemma utan min gubbe.

Jag la mig på golvet/balkongen för att avnjuta det underbara vädret. Dock tröttnade jag. Kul att ligga där själv liksom? Nej. Då tänkte jag att jag skulle kolla på tv, finns det något på tv? Nej.

Fast jo, jag kom in mitt i programmet "Det blir bättre" när Magdalena Graaf var med så istället för att bara se slutet på det hela så kollade jag på tv3.se. Hemsk historia.. Någon annan som sett det? Var ju visserligen repris nudå men skit samma.

En annan tråkig sak är ju att jag nu börjar bli hungrig! Men eftersom att jag vaknade kl 11 så blev det ju inte någon lunch vid lunch tid och hur kul är det att äta lunch när klockan är fyra? Det är ju liksom snart dags för mat. Middag alltså. Ja, jag får väl gå ut i köket och kolla om jag hittar något enkelt. Middag blir det ju inte förrän Sebbeskrutt kommer hem.

Ni ser, hade inte mycket att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0