2 dagar!

Tjossan hejsan!

Inte ofta jag skriver här nu för tiden. Antingen så slutar jag sent så jag inte "orkar" eller så har jag helt enkelt inte ett skit att skriva.

Nåja. Har i alla fall skickat efter lite kapslar till min käre tassimo nu så att jag kan få börja använda den någon gång. Vad skulle jag annars med den till liksom, så den kunde stå och samla damm? Nej vet ni va, haha.

Men men, på jobbet flyter allt på som vanligt. Imorgon kommer det även upp lite nyheter där, en som jag vart helt kär i(!) och så provar jag den och blev super ledsen, ville ha den för den såg så skön och fin ut när chefen satte på sig den igår när dom var på besök. Varför jag blev ledsen var för att den var för stor för lilla mig. Buhu, måste växa lite ;)

På tal om chef så gav dom mig en liten tidig present igår. Ett en fin tallrik/ett fat av märket Mateus tror jag det hetter? Är inte själv så insatt i det, men fint var det :) Så det tackar jag för ♥

Och sen då? Ja, om två dagar (som rubriken säger) så fyller man visst 20. Är det inte då man ska tjoa och vara superglad för att man fyller just TJUGO liksom? Men nej, jag känner inget speciellt, haha!

Nåja, nu har jag bombat in här med onödigheter så nu ska jag kolla vidare på något annat ställe här på datan. Men bjussar först på en liten bild på Maysan som myser med min ena bror från i lördags :)


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Dom flesta tjoar nog bara för att dom får gå och handla på bolaget :P



Din lilla tjohoare jag tycker att du ska ha en liten 20-års fest iaf :) Bara för ATT du fyller 20 :D



SHOOLA min söta lilla MÄMÄ <3<3

2011-11-08 @ 19:27:09
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Hon ska få nytt kök så vi håller på och river det gamla och målar om i typ hela huset :P sen ska det även bli nytt golv :D <3

2011-11-09 @ 20:20:50
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0