Bästa chefer.

Hej hallå.

Idag tänkte jag bara skryta lite. Eftersom att vi jobbat (och kanske delvis för att det varit lite konstigheter också den senaste tiden) så mycket nu när vi haft leverans efter leverans så fick vi idag ett översnällt mejl från våran ena chef (men menat från dom båda, haha). Vet ni vad det var?

Som tack för att vi slitit så mycket och som tack för att vi är så bra ja, då fick vi alla tre, jag, S och praktikanten (som snart även hon är anställd för den delen ;)) välja ett varsitt plagg, vilket som helst, utav dom vi säger nu! Hur snällt är inte det?!

Vi fick beslutsångest alla tre men tillslut så. Tre nöjda flickor och MYCKET tacksamma. Helt underbara chefer har vi :)

Bild kanske kommer när jag tagit en - på plagget som jag valde - för den finns inte kvar på hemsidan.


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Vad snälla :D Jag vill se vad du valde, nu blev jag ju nyfiken din lilla prick :P <3

2011-11-23 @ 22:17:30
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Skynda med att kasta upp bild :D är också nyfiken!

2011-11-24 @ 13:56:51
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

SV: Ja det är riktigt roligt :D



Haha, vi kanske har samma problem :P Jag försöker ta magbilder med min iphone och det går inge vidare :P<3

2011-11-24 @ 20:28:07
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0