HELG!

Nu är det såhär, jag har helg.

Jag har nämligen jobbat ganska mycket men den här veckan har vi inte så mycket att göra så jag bestämde mig helt enkelt för att ta ledigt imorgon, smart va? ;)

Så vad händer i helgen? Imorgon vet jag inte, Sebbe kanske ska bort. Jag kanske får ha någon sorts städdag då.. Sen på lördag så kommer Amanda hit för att umgås lite, för sen kanske det kan dröja lite ett tag igen eftersom att hon och Victor ska flytta till större och eftersom att hon snart ska ut och resa lite. Så vi får passa på nu.

Men men. Har inte mycket att skriva. Kan ju bara informera er om att jag har börjat fundera vad jag ska köpa till alla i julklapp? Börjar faktiskt bli lite dags för det nu. Har oktoberlönen och novemberlönen att handla för så jag måste faktiskt prioritera lite så jag har råd, haha!

Men nej, nu ska jag nog bege mig in i simsvärlden, hejs!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

JAg vill också ha sims =(



Vi tar också helg här hemma :D



Pussen på lilltån<3

2011-10-13 @ 19:00:52
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0