Lördag.


Här sitter jag och myser med min nya filt som inhandlades på IKEA igår.. för ojsan, 10kr! Haha!

Nåja. Åkte dit gör att köpa en gryta och kom hem med;

Visningsexet....


Men men. Fick även med oss en ny liten lampa hem, den här gången var det Sebbe som hade ner den i golvet. Vad blev det mer? Vet inte om det var något speciellt, bara köpte på oss något :)

Sen åkte vi hela vägen till Laxå för att Sebbe skulle köpa en grej till RC-bilen. Sen hem (äta på mcdonken på vägen..) och kolla på Idol typ :)

Idag då? Sebbe är hemma hos päronen och jag sitter här. Kanske ska jag ta och baka något? Duscha ska jag nog också bara för sakens skull, skönt ju.. haha. Men men, nu vet ni vad jag sysselsätter mig med idag = inget speciellt :) Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Coquina

Skoj att fynda på Ikea =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min nya tävling =)

2011-10-29 @ 13:51:06
URL: http://coquina.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Nu blev jag sugen på att åka till Ikea :D<3

2011-10-29 @ 23:03:03
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0