Myspys.

Hallosan.

Nu är helgen över, även om jag imorse gärna hade haft ännu en skön sovmorgon.. Men ja, har ju liksom varit bortskämd med tre dagars ledigt nu istället för två så bäst jag slutar "klaga" ;)

I vilket fall så kom ju Mandapanda hit i lördags. Vi började med att gå ner på stan här, började med Scoop eftersom att Amanda gillar den butiken lite sen sist hon var här ;) Så där plockade hon på sig lite grejer medans jag var duktig och höll fast i mina pengar.

Sen efter det blev det H&M där hon också köpte på sig några grejer och jag var lika duktig även där, jiho! Sen då.. Ja sen blev det Lindex för att jag bad om det och då blev det faktiskt jag som handlade istället för Amanda. Jag köpte nämligen lite nya underkläder + att jag var snäll och köpte ett sånt där rosa band så man bidrar till Cancerfonden :) Och sen gick vi ner på Åhlens, även där vart det Amanda som handlade men inte jag.

Sen var det hem och käka lite sen lunch och bara umgås tills vi tillslut satte oss framför tv:n och kollade på Linas kvällsbok. Efter det beställde vi hem tjockis mat som kom tio minuter sent och var lite för ljummen. Sen blev det att kolla på Miss march.

Sen var det söndag. Började med att vandra ner till Åhlens. Amanda skulle köpa lite mer + att även jag skulle köpa på mig lite smink. Gick även in på JC för att kolla lite där och ja, Amanda handlade där också ;) haha! Efter det gick vi hemåt igen. Blev till att kolla på Jag saknar dig - mycket bra, men snyft snyft kan vi också säga om den!

Sebbe kom hem mitt under filmen också och fattade ju inte rikitgt ett skit av filmen så han bara satt och klagade på att "det var en jävla dålig film då.." hm, killar.. Men sen serni, ja sen åkte min fina vän hemåt. Men det var trevligt så länge det varade :)

Så vad nu? Ja nu sa jag bjuda på en kass lista istället - har inte så mycket annat att skriva:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Amanda och min söt pojkvän och katterna! Haha.. Har inget speciellt.
Vad gjorde du kl 08 i morse? Satt på bussen till jobbet
Vad gjorde du för 15 min sedan? Satt här vid datan :p
Det sista du sa högt? Hej gumman, till min Maya - HAH!
Det senaste någon sa till dig: Var väl hon i kassan på ICA som sa vad jag skulle betala :p
Vad har du druckit idag? Mjölk och vatten
Vad var det senaste du åt? En godis
Vad var det senaste du köpte? Mjölk ;)
Vad är det för färg på din ytterdörr? Trä - alltså typ brun då :p
Vad är det för väder hos dig nu? Hm, mulet..
Godaste glassmaken? Jag har lite svårt att bestämma.. beror på hur man äter och vad det är för glass :p
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Kanske :)
Sover du tungt? Är nog lite olika dedär, haha
Drömmer du mardrömmar? Inte som jag minns i alla fall, haha
Trivs du med ditt jobb? Japp! :)
Favoritklädsel? Något skönt!
Vad ser du om du tittar till höger? Resten av vardagsrummet och typ balkongdörren
Vad gör dig glad just nu? Ehm inget speciellt just nu
Vad ska du göra härnäst? Laga mat blir det väl, eller kanske diska lite först :p
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Inget alls? haha
Favoritgodis? Kan inte svara på det 
Kläder just nu? Jeans, linne och tröja
Sommarplaner? Sommar? Fasen bara höst just nu ju..
Hur många kuddar sover du med? Har fyra i sängen, två till Sebbe två till mig.
Vad är viktigast för dig? Familj, vänner och min kära gubbe ♥
Är du kittlig? Lite (a)
Snarkar du? Kanske händer om jag typ är sjuk eller nå
Stjärntecken? Skorpion
Stökigt eller välstädat? Städade ju i fredags, storstädade. Men nu ser det väl rätt normalt ut med tanke på att man har skitmissar som stökar till direkt......
Vad längtar du mest efter just nu? Mat och min kära sambo, haha




Så, nu ska jag knalla vidare. Hejdå.


Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Du missade din "onsdagsbloggning" haha :P <3

2011-10-20 @ 20:06:31
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: michelle

sv: ja, blev hela åtta timmar idag ;) haha. herregud vad töntig jag är!

2011-10-21 @ 22:37:24
URL: http://xfakesmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0