Måndag!

Nu är jag nog mer glad än vad jag varit på sjukt länge. Jag har ärligt talat inte känt äkta lycka på månder tror jag. Helt ärligt. Om någon såg mig för någon minut sen så tro mig, ni skulle tro att jag var en sol för jag verkligen skeeeeeeeeeen!

Åååh, snälla nån jag tror jag avlider. Jag är så glad så jag är helt varm. Jag är så varm så asså ååååh... Och nej, det är inte min taklampa som värmer mig, det är glädjen som gör det.

Hihihi. Fyfan nu jävlar Elin får du komma å krama mig så jag vet om jag drömmer eller ej :)
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Detta skrevs för exakt två år sedan. Alltså är det redan två år sen som jag åkte till Strängnäs på Rallycross för att få träffa killen som var så underbar över sms, Sebastian. Ja, två år sen som vi träffades idag :) Snart har vi även varit tillsammans i två år! Sjukt vad tiden går.. ♥

Nåja. Vad ska jag nu säga? Vet inte. Tänkte bjussa på lite bilder bara, har inget annat att berätta. Bye.



En mys Burken.


Och den här bilen tog jag nyss. Ja, jag har faktiskt stängt ut henne! Gud vad hon kan vara jobbig ibland (Maya är dock också på andra sidan dörren så hon är ju inte ensam)


Dagens vill ha: Pengar och helg
Dagens klädsel: Jeansleggings, linne och tröja
Dagens smink: Mascara
Dagens frisyr: Tråkig.
Dagens händelse: Jobb
Dagens låt: Ingen speciell
Dagens planer: Laga mat och kolla tv
Dagens saknad: Elin som alla andra dagar
Dagens dummaste: Kan inte komma på något
Dagens drog: Mobilen? ;)
Dagens favorit: Ehm.. vet inte?
Dagens köp: Inte köpt något  
Dagens humör: Lite sådär mittimellan? Seg

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly <3

Du är min dagens saknad med :/ <3<3



Men vad du skräms människa, trodde det hade hänt något nu när du skrev sådär:D haha <3<3

2011-09-12 @ 19:41:53
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0