Mamma och pappa

I lördags så skrev jag ju att jag skulle ringa hem och kolla vilken tid vi kunde komma. Så det blev bestämt att vi skulle vara där till fem, då skulle maten vara klar också ;)

Så strax innan fyra kom Sebbe hem och sen begav vi oss mot Norberg. Väl där hände väl inte så mycket, blev lite biljard och tv-titt mot kvällen, men annars hände inte så mycket :)

Men sen sov vi ju kvar där också så under lördagen så var Sebbe snäll och hjälpte mor och far med veden där hemma så dom skulle bli klara med allt innan helgen var över - det hade dom nog blivit ändå men det gick ju i alla fall snabbare när de var fyra än när de var tre. Sen stoppade vi i oss lite mat innan vi sen åkte hemåt igen. Så det blev i alla fall en trevlig liten helg där hemma :)

Och Sebbe var nöjd att han fick jobba lite ;)

Nåja, nu ska jag bjussa på tre små bilder och sen ska jag bara sysselsätta mig till älsk kommer hem så vi kan åka mot svärföräldrarna. Tjohej!


Vem har sagt att det är lätt att synka tre ungar på ett foto?

Här är ju i alla fall jag glad, men bröderna då?


Här jobbar mamma, pappa och Sebbe på i morgonsolen (kl var typ halv tio tror jag ;P)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0