Jag vill ha dig här..

Här sitter jag, läser allt min fina vän skriver på Facebook. Dom har fått komma hem nu efter att Jamie föddes och nu lever dom alltså det livet som man längtar efter när man är gravid. Allt detta får mig att längta så mycket mer tills våran skruttunge kommer till oss!
 
Vem är du som ligger där inne? Visserligen spelar det ingen roll vem du är, bara jag får se dig och lära känna dig snart!
 
Fast det är klart, har några småsaker som måste fixas klart innan bebis får komma :)
 
Var bara det jag tänkte säga nu.
 
Sen avslutar jag med att säga att jag har en väldigt snygg pojkvän, trots att han ligger är överdrivet bakis ♥
 
Jag älskar dig så obeskrivligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Det blir en tjej, ursäkta spoilern ;)

2012-08-05 @ 21:32:48
URL: http://pauliinak.blogspot.com
Postat av: Pauliina

Din mage säger så ;)

2012-08-05 @ 21:52:30
URL: http://pauliinak.blogspot.com
Postat av: Pauliina

Vi får hoppas på det bästa, det värsta är nerverna!

2012-08-06 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0