Snart är alla gröna!

Här hemma sitter jag och pluggar i min ensamhet. Gjorde nyss Vägmärkes-frågor-pricken grön, så nu är det bara en kvar, med de svåraste frågorna. Ojoj ;)
 
Men men, det går framåt. Sluttestet gjrode jag grönt igår. Men ska nog köra igenom det någon mer gång idag så att jag verkligen klarar detta imorgon. Skulle bli så arg och besviken på mig själv annars. Jag ska klara dethär!
 
Hur som helst. Bebis ligger och sparkas, kanske tycker h*n att jag borde röra lite på fläsket och som jag skrev igår bland "dagens planer" så skulle jag bege mig till apoteket, men det blev visst aldrig av. Så det måste jag göra idag istället :)

Solen lyser i alla fall, så jag har ju inte så mycket att skylla på till varför jag inte skulle gå? Haha. Så ja, så får det nog bli, gå till apoteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0