Båda!

Jag tyckte det var rätt som gick vidare i Melodifestivalen, vad tyckte ni andra?

Dock kan jag inte säga att jag tyckte att Torsten skulle gå till andra chansen, var han bra? Nej... Men men. Alla tycker vi olika, som tur är :)

Sitter just nu och slö-kollar på Funny people men ska nog snart slänga mig i sängen. Kan ju var bra om jag vaknar lika tidigt imorgon som jag gjorde idag, så kanske jag blir trött på kvällen så jag kommer upp på måndag ;) Smart va? haha. Men nej, ska nog krypa över till sambon nu och mysa lite. Han har ju trots allt varit borta hela dagen ♥

Kommentarer
Postat av: Linda

haha , när vi åker och köper pizza åker vi alltid till samma ställe och vi har väll ätit där oregelbundet i några år så dem vet ju vilka vi är xD och dem ska alltid snacka och skämta :D

2012-02-04 @ 22:47:42
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0