Big Brother

Är det någon där ute som kollar på Big Brother? Jag och Sebbe kollar, dock kollar vi alltid dagen efter eftersom att det är lite för sent på dagarna för våran del.

Det jobbigaste med allt är att Hannah är med. Ingen som kanske vet vem det är. Men om jag säger att jag har sett ett videoklipp med henne där hon dissar alla svenska killar, säger att om dom tjänar under 25.000 så är dom skit och dyligt.. Någon som vet? Hon är i alla fall sjukt dryg och jag tror alla personer i huset håller med mig.

En annan rolig sak är ju att en tjej som är gravid i V.36 är med, får se hur det kommer gå ;)

Men men. Nog om det. Har inte hänt mycket alls sen sist jag skrev. Har toppat håret och jobbat. Idag har vi än så länge bara hunnit äta mat och Sebbe står och diskar nu - eftersom att det är reklam. Senare blir det väl att kolla på Sveriges mästerkock - alltså bara tv hela kvällen lång :)

Kommentarer
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Hanna är HEMSK!!! Hon gör ju verkligen bort sig totalt! :P

2012-02-22 @ 21:41:53
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0