Kan bilderna pluppa upp nu då?!




Ja se det kunde dom, haha! Så här ser ni.. hur fint vi hade det med en drös kartonger. Kan informera er om att det inte alls står lika fint och "prydligt" nu som på bilden, shises vilket kaos det är nu.. och lär ju förbli så ett tag med tanke på hur mycket det är att göra nu när nya kollektionen kommer ut. På ta om det så släpps den på webshoppen på måndag ;)

Men nejni. Var mest bara bilderna jag ville bjuda på. Har inte så mycket annat att skriva om just nu. Ska bränna ut en film som gubben min gärna vill se och sen vänta in maten som jag visst råkade beställa idag, hihi oj..

Ja på tal om det.. har ni räknat ut att jag och Sebbe typ har gett upp vårt ut-och-gå-och-vara-nyttig-liv? Haha, det höll en vecka ;) Men vaffan, vi mår lika bra för det! Dock håller jag lite koll på att inte sitta och tjocka i mig massa onyttigheter på vardagarna, för det känns faktiskt ganska onödigt. Visst det är gott, men ska jag inte kunna hålla mig till helgerna ändå? Jo det kan jag!

Nåja. Nu vet ni vad vi ska göra resten av kvällen i alla fall - läs: ingentiiiiiiing, fan vad skönt! - så nu ska jag kila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0