The love of my life ♥

ALLA SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE, GÖR DENNA LISTA

Om din pojk-/flickvän:
Du är tillsammans med? -
Sebastian Karlsson 
Hur gammal är han/hon? -
21
När fyller han/hon år? - 21a oktober :)
Vart bor han/hon? - Tillsammans med mig :)
Vad heter gatan? - Torggatan ;)
Ögonfärg? - Blå ♥
Har han/hon piercat sig någon gång? - Ja förr, men inget som finns kvar ;p
Har han/hon druckit? - Haha jaa
Han han/hon rökt? - Ja, men aldrig varit beroende.
Vad har han/hon för färg på rummet? - Vitt är vårat sovrum ;D
Har han/hon några syskon? - Ja :)
Om ja, vad heter dom? - Mikael och Jonas
Vad skulle han/hon göra om han/hon vann en miljon? - Då skulle vi leta på ett hus :)
Har han/hon någon fobi? - Kan jag inte påstå, men han gillar inte skräckfilmer, hihi
Är han/hon beroende av något då? - Mig..
Är han/hon envis? - Ja :p
Vad heter hans/hennes föräldrar? - Per-Erik och Britt-Marie
Vad gör han/hon på helgerna? - Meckar, är med vänner eller myser med mig :)
Beskriv honom/henne med två ord? - Dryg och underbar ;)
Skulle han/hon bli en bra pappa/mamma? - Ja!

Dina tankar:
Varför blev du tillsammans med honom/henne? -
För att han var allt jag önskade!
Föll du för honom/henne direkt? - Ganska fort gick det ja :)
Du älskar honom/henne? - Ja!
Du har slagit honom/henne? - Ja :p 
Du har roligt med honom/henne? -
Ja :)
Du skulle kunna bo med honom/henne? - Det gör jag ju så ;)
Du vet någonting om honom/henne? - Haha ja en del!
Du har gjort ett sugmärke på honom/henne? - Nää :p
Säg ett ord du känner för honom/henne? -Lycka!
Vad är det finaste han/hon sagt till dig? -
Att han älskar mig kanske ;)
Vad gillar du mest med hans/hennes utseende? - Åh, att han är snygg? ;)
Får du fjärilar i magen när du ser honom/henne? - Inte lika mycket som när man var nynynykär kanske, man träffades ju inte lika ofta då heller..
Är du svartsjuk på andra tjejer/killar? - Nej nej :)

Om er:
Hur träffades ni första gången? -
Vi bestämde oss för att träffas på nästa rallycross tävling så det gjorde vi :)
Bor ni långt ifrån varandra? - Om under samma tak är långt så ;)
När blev ni tillsammans? - 26e september 2009
Hur länge har ni då varit tillsammans? - 2år, 4månader och 10dagar tror jag ;)
Kände ni varandra innan ni blev tillsammans? - Lite halvt. Prat över msn/sms bara :)
Vad för slags filmer ser ni på tillsammans? - Allt utom skräck :P
Har ni sovit över hos varandra? - Ja :P
Har ni bråkat någongång? - Ja, det gör väl alla par, haha
Vem håller fjärrkontrollen? - Är faktiskt rätt lika, haha
Vad har ni gemensamt? - Våra kissar ;)
Har ni samma åsikter om saker? - Om vissa saker ja
Planerar ni framtiden ihop? - Ja :)
Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - Tror det var en månad...
Har ni sagt "jag älskar dig" i verkligheten till varandra? - Ja gud ja ♥
Hur länge kommer vi vara tillsammans? - Sånt vet man ju aldrig, men hoppas kan man :)

Sista frågan:
Gillar du honom/henne? -
Lite mer än så. Jag älskar min finast fäsman, sambo och stora kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0