Vad gör jag vaken nu?

Hej på er.

Får verkligen be om ursäkt för inlägget tidigare. Läste det nu här på datan och ucsh så det ser ut. För det första är det ju massa stavfel och för det andra så skulle jag skriva "grötig text" där i slutet och inte "gratis text", haha!

Men jag hoppas alla fattade vad jag skrev ändå. Man fattade ju innehållet i alla fall.

Nu över till dagens sak, varför är jag vaken den här tiden på en lördag? Det undrar jag med. Jag som ville ha en lugn helg och bara få sova ut efter en kaosig vecka på jobbet. Nåja. Sebbe vaknade och trodde klockan var nio, han var pigg och bestämde sig för att gå upp. Såklart så vaknade även jag så nu ligger jag här i soffan med täcke och kudde medans han nördar GTA på ps3:t, fast snart ska han nog bege sig hem mot sina föräldrar och greja lite med rallycross bilen, börjar närma sig nu :)

Så vad ska min dag bestå av idag.. har ju som sagt bestämt att det ska bli en lugn helg så jag har bestämt att inte följa med Sebbe hem. Istället kommer jag städa lite, tvätta den lilla tvätt som finns, diska lite disk från igår och sen bara njuta av lugnet. Kanske blir lite The Sims 3 och sånt kul.. är det någon annan i min ålder som spelar det eller? Haha!

Men nej, nu börjar min mage sträva efter frukost, har trots allt varit vaken ett tag nu.


Kommentarer
Postat av: morningtwinkle

ur welcome :)

2012-02-04 @ 10:02:42
URL: http://morningtwinkle.blog.com
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Jag skulle spela det om jag ägde det :P <3

2012-02-04 @ 11:08:54
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Sv: Ja det är verkligen jätte irriterande :O Men det är säkert bara för att man är inställd på att man inte behöver gå upp tidigt :P



Måste bara kolla om min dator klarar av spelet :P Jag fyller ju snart år så då kanske jag får det av min man :P haha! <3<3

2012-02-04 @ 11:45:32
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Lindal

dem kan vara lite tröga iblan (a)

2012-02-04 @ 13:04:15
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0