Q&A

» Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? – Nej förlovad :)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Har aldrig upplevt det riktigt själv, så kan inte svara på det riktigt.
Hur många har du varit kär i på riktigt? – 3
Är du kär just nu? – Ja jag antar det? ;D

» Tio frågor om dig själv
Namn? – Evelina
När fyller du år? – 10e November
Några piercingar? – Öronen bara
Vad har du på dig just nu? – Mjukisbyxor och linne, grymt sexig..
Vilken årstid är bäst? – Sommar är nog min favvis
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? – Oj.. vet inte, bara få sova ut och ta allt i lugn och ro
Vem älskar du mest på denna jorden – Min familj, Sebbe och bästa vännen. Och katterna ;)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – Alltid skönare att ha Sebbe bredvid mig, men ibland kan det kanske vara skönt att få sängen för sig själv.

» 10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? – Elin vet mest J
Vem är den roligaste av dina vänner? – Elin är alltid roligast! Fast Jelena på jobbet är väl lite rolig hon med ja.. Sandra kan man inte säga så mycket annat om, haha! ;)
Vem är snyggast av dina vänner? – Alla.
Vem är den du helst har filmkväll med? – Min pojkvän. Men är det endast vän så Elin

» SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? – Ja
Använder du wax? – Nej
Använder du ögonskugga? – Vid ”finare” tillfällen haha
Använder du kajal? – Sällan
Använder du hårspray? – Sällan
Använder du volymspray? – Nej
Andänder du mousse? - Nej
Använder du deodorant? – Ja
Använder du skinspray? – Nej
Använder du parfym? – Ja
Använder du läppglans/läppstift? – Läppglans ibland
Använder du brunkräm? – Om jag fattar detta rätt så ja
Använder du rouge? – Lite ja
Uppsatt hår eller hängande? – Oftast är det uppsatt men det är bara för att det är så tråkigt...
Plattar/lockar du håret varje dag? – Nej nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? – Nej :P

» KÄRLEK
Är du kär just nu? – Har jag faktiskt redan svarat på..
Har du kysst någon idag? – Pusselipuss
Har du velat ha tillbaka ett ex? – Nej, eller ja när det tog slut kanske men inte sen man kom över honom, haha
Har du ett förhållande? – Ja
Är du romantisk? – Kan nog om jag vill ;D
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? – Nej, hittar alltid grabbarna långt bort ;)
Vem sov du senast brevid? – Sebbe
När fick du din första kyss? – Minns jag inte
Vad hette din senaste pojkvän? - Dennis
Hur länge varade det? – Typ 9 månader tror jag
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – Har för mig 18 och 25 :)
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? – Haha nej, har ju bara bröder..
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? – Nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? – Ja
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? – Ha ett förhållande såklart, vore kanske illa om jag var i ett och inte ville?

» 10 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? – Alla är väl lika nära :)
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? – Ja
Vem är farligast i din familj? – Ingen är farlig :P
Vem är coolast? – Jag..hm?
Har ni något husdjur? – Jag och Sebbe har ju missarna.
Vem har du mest gemensamt med? – Min äldsta bror
Vem står för underhållningen? – Alla på sitt sätt
Roligaste kvällen med familjemedlem? – Vet jag inte riktigt.. Finns en hel del ♥

» ANNAT
Hur mår du just nu? – Alldeles lagom bra :)
Har du piercat dig? – Bara i öronen
Är du hungrig nu? – Nej helt mätt! Fast äter popcorn nu.
Vad är klockan  just nu? – 20.11
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? – Ingen, ska rulla vidare till facet nu

» TELEFON/MOBIL
Vad har du för mobil? – HTC incredeble S
Vem ringde dig senast? – Mamma :P
Vem ringde du senast? – Pappa :)
Vem sms:a till dig senast? – Svärmor
Vem sms:a du till senast? - Svärmor där med ;)


Gammal bild.


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Ska du säga <3

2012-01-28 @ 11:59:40
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: michelle

sv: haha aw! Fast jag är ju inte mycket bättre själv i guess :p

2012-01-29 @ 14:38:22
URL: http://xfakesmile.blogg.se/
Postat av: kattiseriksson

haha ja bara köpa den ju :) vill inte ha kvar nått utav de längre :)

2012-01-29 @ 20:00:43
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Haha nä men har tröttnat på att se de för jag använder de aldrig :o vissa saker har jag typ använt en gång eller nått :/

2012-01-30 @ 16:05:47
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: kattisEriksson

Okej :) Den med "glitter" på sidan? Men vill du föra över pengar igenom nätet eller hur vill du göra?

2012-01-30 @ 19:03:15
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Nu går det äntligen att kommentera :O Har försökt jätte länge nu!! <3

2012-01-31 @ 19:03:10
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Elin =) 19 år och mamma till Molly<3

Jag fick vara med på ett hörn bästaste <3 :D



Sen ÄLSKAR jag verkligen den där bilden på dig :D <3

2012-01-31 @ 19:04:12
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0