Du finns ju där inne!

Igårkväll när jag satt här i soffan, smsade lite med min fina vän och bara satt liksom. Då helt plötsligt ser jag magen skutta till och inte vilka "skutt" som helst utan det var typ tre puffar inifrån, från våran älskade skrutte ♥ Blev lite ledsen över att Sebbe missade det eftersom att han låg och sov, men snart får nog han också se/känna dom :) Hihi!

Men men, ikväll tänkte jag inte mysa med popcorn/chips som jag brukar utan jag tänkte slå till med något nyttigare alternativ - jag är ju trots allt gravid ;) Har aldrig testat det visserligen, men så farligt kan det ju inte vara. Dippa grönsaker :)

Googlade det igår för att få förslag till vad man kan ha att dippa för något, mer än typ morötter och gurka och lyckades hitta en blogg som hade fleeera saker som såg mycket goda ut.... Kolla bara på den nedersta bilden, enkekt, men såå frestande!
 
Men ja, förutom det hade jag köra på tacos till middag ikväll, det var ett tag sen. Så nu hade jag väl tänkt bege mig till ICA för att köpa hem lite gottis.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0