Fredag den 6:e Juli

Idag är det fredag. Andra dagen på min semster. Härligt!

Hur som, dagen började men att ha tvättid 8-11, passade på att ta det på förmiddagen innan Sebbe skulle bege sig till sina päron så att han kunde hjälpa mig lite. Med tanke på att vi blivit rätt kassa på att tvätta en gång i veckan så resulterar det också i att det blir massa tvätt, vilket är rätt tungt att bära ner för lilla mig ;) Så ja, Sebbe var snäll och var hemma här tills det var klart och fixade sen lite varma mackor till lunch innan han begav sig hemåt eller ja, han var ju söt och tog med sig alla sopor ut också, för komposten t.ex. den kan typ döda mig...

Så sen han åkte har jag dammsugit och torkat lite golv här hemma. Vad jag ska göra härnäst vet jag inte riktigt. Troligtvis tar jag disken och sen kanske jag beger mig till ICA för att köpa hem lite grejer. Är nämligen sugen på att baka lite mockarrutor men har insett att vi inte har något att ha uppepå, varken kokos eller strössel, så det måste jag inhandla.

Sen blev jag sugen på vindruvor och kex med ost eftersom att Stina-Lee la upp en frästbild på sin blogg. Illa illa. Sen igår kväll skulle jag och Sebbe kolla på film, då satt jag och tänkte på att det hade varit såå mycket bättre med någonting gott till filmen! Så vem vet, kanske måste köpa hem någonting gott till ikväll också.. fast å andra sidan så kanske bebis hellre vill ha lite nyttigheter än chips och gottis som h*n fått väldigt mycket av den senaste tiden. Får ta mig en funderare på det ;)

Men jaja, nu ska jag gå och fixa lite mer här hemma, byta sängkläder och ta hand om disken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0