Testlektion

Hej på er!

Har inte blivit så mycket skrivet här, men vad gör väl det? Hihi.

Vill börja med att säga ett stort grattis till min bror John och hans Ann-Sofie som igår, på deras 1-årsdag, förlovade sig! Så glad för deras skull :) ♥

Sen då? Ja.. var ju på Power Meet i lördags, började med att gå runt på marknanden, trött i fötterna jaaa! Och sen begav  vi oss ut till Hälla för att spendera resten av kvällen där :) Det var trevligt men vi blev väl inte kvar allt för länge, men det var bara skönt för det blev ganska segt där mot slutet, tyckte vi alla.. haha.

Men nej, nu ska jag nog runda av lite. Ska snart börja göra mig redo att gå upp till trafikskolan, ska nämligen ha en Testlektion idag - alltså köra lite bil så dom får se hur mycket lektioner jag kommer behöva, typ ;) Haha. Eller det är i alla fall vad jag har fattat det som, så vi får väl se :)

Skriver kanske mer senare.

Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Kommer nog känna när som :) Första jag kände trodde jag typ att jag var hungrig utan kurr och typ att jag behövde prutta :p Fattade inte förs nån vecka senare när rörelserna blev starkare att det var bebben :) Men jag tror jag fattade att det var han runt v20 nått.. De andra rörelserna var redan runt v15-16 men som sagt, vet inte riktigt om det var han :p
Ja men än har ni ju tid på er att flytta om det skulle vara så :) Ni kanske har stor 2a så ni skulle få plats? Vi hade ju väldigt litet sovrum å badrum så vi skulle aldrig få plats i gamla. :(

2012-07-09 @ 13:45:52
URL: http://ekattis.blogg.se
Postat av: Elin=) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Sv: ja, han blev nöjd med den presenten :D

2012-07-10 @ 11:26:15
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Tack så mycket!! :) hur gick det på körskolebilen? Allt bra med er och magen? :)

2012-07-10 @ 16:58:02
URL: http://whiitectystal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0