Ingen lust

Ja, idag lyser solen här ute. Så det var ju positivt för alla vackra människor som tog studenten här i Enköping idag, grattis till dom!

Och ja, solen har alltså lyst hela dagen, kanske borde jag sitta med balkongdörrarna öppna för att släppa in det härliga vädret och för att katterna ska vara glada och nöjda. Men nej, istället sitter jag här i soffan, ingen lust att öppna dörrarna och vara tvungen att hålla koll på vad katterna gör. Inte heller någon lust att sätta mig där och få lite färg på min likfärgade kropp. Alltså kortfattat så tänkte jag inte öppna några dörrar. Jag skiter i om det är fint väder just nu.

Sen måste jag damsuga lite. Det behöver man när man har katter, dom hårar ner allt. Men det har jag inte heller någon lust med. Så vad ska jag göra för att fördriva tiden? Nu har jag ju liksom kollat allt på datan som jag brukar kolla på.. Drygt..

Jelena och Linnéa skulle ut och mysa på en filt ikväll, med någon cider eller så. Dom sa att jag kunde hänga med, Sebbe är ju inte hemma så det var lite därför dom frågade, snälla vänner dedär. Men nej, det har jag inte heller någon lust med. Alltså, inte det att jag inte har lust att umgås med dom utan mer att jag inte orkar ta mig ut och sitta där. Bara det typ..

Får se, sa åt Sebbe att han ju egentligen inte ens behöver komma hem. Han ska ändå hem till sina päron imorgon också så känns ju lite onödigt att han ska komma hem ikväll för att typ sova sen åka iväg igen på morgonen. Slöseri både på disel och mil på bilen, så vi får se vad han bestämmer sig för ;) Kommer han inte hem så kanske jag säger åt brudarna att komma hit ifall dom skulle bli kalla ikväll. Men vi får se..

Lär väl i alla fall dra igång min kropp nu. Damsuga måste göras. Sen får jag slöa hur jävla mycket jag vill resten av kvällen!

Positivt inlägg? ;)


Fina tjejor på jobbet!
Lägg märke till nyttigheten här (Linnéas hand syns ju dock inte); två cigg och ett äpple.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0