Lång dag

Idag har jag jobbat och jobbat. Eller okej, det var så det skulle sett ut. Skulle ta lite sovmorgon för att dagen troligtvis skulle hålla på till åtta på kvällen, men se vi kunde sluta klockan fyra så det vart ju inte så sent ;)

Vi skulle nämligen få leverans och de hade gett oss beskedet att de skulle komma 15-16 ungefär, men de kom redan vid 13 så det var ju bara bra för oss :)

Så imorgon blir det till attt fota allt, kuuul! Eller ja.. inte jag då, men ni förstår kanske.

Men nej, börjar bil dags för mat. Så har väl egentligen inte så mycket intressant att bjuda på. Mer än att jag vill ha pengar, alltså mycket pengar. Är det ingen som har typ några miljoner och bara ge mig? NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0