Var bara tvungen!

Satt och kollade runt lite på nätet och då slog det mig att en bok att fylla i om bebis ju är lite utav ett måste! Jag har en sån sen jag var liten och jag tycker det är en kul grej och såklart vill jag ju själv sitta och fylla i en sån till våran plutt. 
 
Hittade då denna bok som ska fyllas i enda tills barnet fyllt fem år! Frågan är bara om man kommer tröttna efter första året? ;) Hur som helst så verkade den rolig så jag klickade hem en från Bokia nyss för lite över 200lappen. Ska bli kul att se när den kommer hem :)
 
Det som är kul är att det är lite allt möjligt i denna bok- Det är allt från hur mamman och pappan träffades till hur boendet man bor i ser ut och självfallet allt däremellan kring bebis, förlossning osv. Klickar ni på länken där uppe så får ni lite mer information kring vad som finns :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Den boken är alltid lika rolig att fylla i :) ibland halkar man efter, då får man fylla i mycket på samma gång, kul enligt mig :D

Svar: Åh! Har du just denna bok? :) Jag älskar att fylla i och svara på frågor så den borde ju vara kul enligt mig med ;)
Evelina Fahlström

2012-06-24 @ 12:59:50
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se
Postat av: Elin=) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Sv: ja det ska bli så kul :D just nu känns det som att ni kommer få en liten pojke :D


Ja det tycker jag med :) bara säga till när du har ork och lust :D <3

Svar: Jassså, varför känns det som det då? :D
Hihi ja, får kolla på det någon dag ;) <3
Evelina Fahlström

2012-06-24 @ 20:47:47
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: Elin=) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Oh vad irriterande :( skrev nyss ett svar men det försvann :(


Hur som haver för att säga der jag ville:) tror ni får en pojke just nu:) jag tycker också att en ny header vore trevligt :) när du har tid och ork :D

Svar: Jag fick kommentaren i alla fall :)
Evelina Fahlström

2012-06-24 @ 20:50:36
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: kattisEriksson

haha så gjorde jag också i början och fattade inte varför ingen svarade tillbaka till mig :p så var tvungen att fråga en tjej om hon ens fick mina kommentarer :p

2012-06-25 @ 14:20:53
URL: http://ekattis.blogg.se
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Svar: nej inte precis den, men en liknande :)

2012-06-28 @ 12:53:06
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0