ÄNNU ETT GRATTIS! ♥

Min bästaste bästa vän har fått sin bebis! En pojke pluppade ut kvart i sex i morse efter att ha haft lite brottom. Är det inte för underbart!

Alltså gick båda paren som väntade bebis nu i mars över exakt 6 dagar, lite kul, hihi!

Hur som helst så blir det alltså ett grattis till min Elin också! :)

En bild vill jag dock inte lägga upp förren hon sagt att det är okej (även om jag är rätt säker på att jag får, men hon kanske vill lägga upp en först ;)). Men jag lovar att ni ska få se senare :) Pluttepojken ♥

Men nej, det var allt för idag. Blir ju bara bebisprat nu för tiden. Men nu har alla fått sina bebisar så nu kan jag vara tyst, tills Cattis ska ha sin bebis ;) haha!


Bjuder på mina bebisar istället.
(Burken är suddig i huvudet för att hon tvättar Maya om ni inte ser det ;))


Kommentarer
Postat av: kattisEriksson

Hihi tack :)

Det blir ett tag tills jag får min plutt, iallafall 4 månader till :)

2012-03-27 @ 16:47:58
URL: http://ekattis.blogg.se/
Postat av: Elin=) 20 år och tvåbarnsmamma <3

Klart du får lägga upp bild på våran söta lillkille :D <3

2012-03-29 @ 18:58:49
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0