16e november 2012

0 dagar kvar. 280 dagar av 280 dagar är gjorda. Vart fan tog tiden vägen egentligen?
 
Magen känns lite ibland, lika så gjorde den det inatt när bebis låg och hade maraton där inne. Men det är inget som håller i sig tydligen så det är väl bara magen som försöker förbereda mig på vad som komma skall.
 
Hur som helst. Enligt vad dom sa på ultraljudet så ska ju beräknat vara idag som ni förstår. Helt fel med tanke på att det är 40+1 men skit samma. De flesta på listan gissar på den 17e. Har min käre mor som gissar på dagen idag, kanske eftersom att hon fött två av tre på dagen. Eller jag är i alla fall född på dagen, är inte 100 på om äldsta bror är det, man vet aldrig med mammas minne ;)
 
Sen har jag ju min kära äldsta bror. Han fyller år på måndag och han hoppas bebis ligger kvar till dess. Vem vill inte bli morbror i födelsedagspresent egentligen? Hihi ♥
 
Men nej. Nu ska jag kolla om någon katt vill gå in/ut (en är ute och en är inne) och sen ska jag bänka min framför mitt kära One tree hill igen. Har jag sagt förresten att sambon gav mig alla säsonger av One tree hill för att han tyckte jag skulle ha något att göra på dagarna? Det var en perfekt födesedagspresent så är i mammaledighets-tiden! Fina hjärtat ♥
 
30 Linn
5 Elin S, Adina
6 Annirene (pojke)
7 Linn
9 Lisa (flicka)
10 Josefine, Svärmor (pojke), Tubbe, Ella
11 Lisa (pojke), Ulrika, Elin S
12 Linda, Cattis (pojke 51cm 3800g)
13 Amanda
15 Sabine
16 BF Mamma (51cm 3340g)
17 Emelie (pojke 50cm 3340g), Rasmus, Josefine B (pojk 50cm 3478g), Theresa (pojke 50cm 3450g) Putte
18 Ann-Sofie, Elin K
19 John
20 Pauliina (pojke), Frida (pojke)
21 Jocke, Sara
22 Nathalie
23 Zelin
24 Frida (pojke)
25 Kim (49cm 3560g)
26-27 Jelena
2 Pauliina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0