Inte helt icke-gravid

På jobbet säger dom alltid att jag nog inte är gravid. Det är bara en ballong under tröjan. Så säger dom för att jag har haft det så lugnt, inga känningar och inga problem. Men, när jag idag tog en promenad så jag kan ju avslöja att jag känner att jag är gravid om vi säger så ;) Inte direkt den snabbaste promenaden jag tagit i mitt liv.
 
Hur som helst. Tog en lite promenad, gick igenom ett villaområde och där stannar en kvinna mig och frågar om jag vill ha en barnstol. Matstol alltså. Hon visar den och säger att jag får den annars kommer hon ändå kasta den. Hur snälla är folk egentligen? Självklart tackade jag och gick hem för att hämta bilen. Så ja, nu har vi en barnstol till senare också, alltid bra :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0