Gillar inte att jag sitter

Våran bebis måste vara väldigt emot att jag sitter ner. Liksom så fort jag sitter så sparkas det på för fullt åt både höger och vänster (som om ungen ligger tvärs över där inne, men troligtvis så fightas h*n väl med både armar och ben) men  men, jag kan ju inte stå jämt ;)
 
Plus att det virvlas en hel den när jag ligger på sida också..
 
Men men. Har inte mycket att bjuda på nu för tiden. Dagarna rullar på i samma ordning, jobb, mat, tv, sova, kanske något däremellan men sällan något spännande.
 
Hur som så närmar sig flytten och kort där efter firar jag och min älskade hela 3 år tillsammans, åh vad tiden går! Och en månad efter det så fyller Sebbe år! Hua mig vad mycket det blir nu, och vad ska jag hitta på till honom?!

Alltid lika svårt :(

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Ja, vi har ju tänkt 3. Kan bli 2 också (men har en känsla av att det blir tvillingar nästa gång). Jag är nog gravid nästa år igen ;) har ni tänkt nå?

2012-09-05 @ 18:02:42
Postat av: Pauliina

Ja, morfar och mormor är tvillingar och så har jag blivit spådd att jag kommer föda tvillingar :)

2012-09-05 @ 18:13:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0