Härligt!

Vad underbart.
 
Börjar dagen med att (även idag) börja blöda näsblod typ lagom tills jag hade tänkt åka till jobbet, så med andra ord kom jag typ 10minuter senare. Skitnäsa. En sak som var bra var ju i alla fall att jag har ett körkort och en egen bil så jag kunde åka så fort näsan bestämt sig för att vara klar. Tänk om jag hade varit tvungen att åka buss? Då hade jag ju varit tvungen att ta bussen en halvtimme senare. Not good.
 
Väl på jobbet fick jag göra lite andra sysslor med tanke på att Sandrorna liksom gått och blivit sjuka (ena sandra var det sjukt barn men sak samma) och det betydde att jag inte fick göra ett ände ärende i min byten/returhög. Känns inte bra kan jag säga... För högen, eller högarna, liksom bara växer!
 
Under dagen smet jag även iväg, åkte in till EHB för att... ja för vadå? Jo självklart för att hämta nycklarna till radhuset! Ååh! Så så fort vi ätit idag så ska vi bege oss dit med lite kartonger och kolla lite noggrannare på vårat nya hem. Ska bli mys.
 
Men vet ni en annan kul sak? När jag kom hem så väntade ett litet kuvert med en avi - med? Mitt körkort! Aah!
 
Nej, dags för mat!

Kommentarer
Postat av: Nathalie - mamma till världens finaste prinsessa

Fan vad kul att ni fått nycklarna! Då är det bara att sätta igång med renovering av babyrummet ;)

2012-09-18 @ 13:11:14
URL: http://nathalieelfstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0