Äntligen helg

Ja, "vadå helg - du är ju ledig hela veckorna" tänker ni nu. Men helg innebär ju faktiskt att pappan i huset är hemma och det uppskattas enormt utav mig och Emil. Vi saknar ju honom på dagarna, hihi!
 
Idag ringde en fin kollega från jobbet - längesen jag träffade alla på jobbet nu och eftersom att hon meddelade att det är ganska lugnt på jobbet nu så tänkte jag att jag ska åka dit någon dag nästa vecka och hälsa på. Kan ju vara mysigt att få komma ut lite och att få träffa alla fina igen ♥
 
Började dagen med att dra upp rullgardinen och se....? Regn... Varför.. jag som vill ut och gå med Emil i vagnen.. Men men, snön är snart helt borta, bara några småsmåsmå högar på vissa ställen. Så ja, regnet gör ju nytta :) Får hoppas på lite uppehåll och helst inte så himla blåsigt heller, då kan vi gå ut - jag och Emil. Kan ju vara bra för mig att få röra lite på fläsket ;)
 
Men nej ni, nu ska jag gå upp och kolla så Emil har napp, lite enivs att somna ;)
 
En liten sak bara -  jag klarade bana 97 på candy idag! ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Vad bra :D

Ja helgen är underbar även om man är ledig i veckorna ;) <3

Svar: Haha jaa! :D <3
Evelina Fahlström

2013-04-22 @ 22:16:11
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0