Bästa vän

Idag for jag och Emil till Eskilstuna för att träffa på fina Elin. Vi var inte där förrän halv tolv, blev lite för sent tyckte jag. Men men ;p
 
Vi gjorde inget speciellt, bara pratade en massa - men blir ju lätt så med tanke på hur sällan vi ses! Hur som helst så åkte hon iväg och hämtade sina busar på dagis och under tiden så fick Emil mat och somnade sen sött i Eddies säng en lite sväng. Då passade jag på att gå ut och sätta mig i solen för gud så varmt det var!
 
Så när dom kom hem fick ungarna leka lite medans jag och Elin satt och babblade - tills Emil vaknade då gick vi in igen :)
 
Så tack bästa för den här dagen. Får hoppas det blir en liknande snart igen. Vi behöver bara vara lika smarta som min man och fatta att vi faktisk kan umgås på vardagar också ;) haha!
 
Men nej, tror jag ska ta en liten snabbdusch nu sen blir det nog sängen eftersom att vi ska upp och hoppa tidigt imorgon. Kl. 09 ska vi vara hos BVC. Ska bli så spännande och se vart han ligger :) Sist var ju på 3-månaders besöket, alltså snart två månader sen!

Kommentarer
Postat av: KarinSandra

Låter som en mysig dag!

Här är det bara bra.
Vad har ni för planer för dagen?
Kram

2013-04-10 @ 12:31:33
URL: http://karinsandra.blogg.se
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Tur att våra karlar håller koll på oss haha ;)

Klart det blir fler såna dagar, du är alltid välkommen hit :D Jag får se till att komma till dig på helgerna om jag nu inte har någon som kan hämta busarna på dagis för då kan jag komma på vardagar också :D

Tack bästa för att du kom, jag behövde verkligen en dos av dig :D <3<3

Svar: Ja det är bra dom finns ibland ;) höhö.
Ja det måste det bli :D Du får säga till om någon annan kan ta dom någon gång så får du komma om du vill också! Sen måste vi ha en dag då det är du och jag då vi kan busa bäst VI vill, så det blir riktigt strumpa och socka tid <3

SHOOLA <3
Evelina Fahlström

2013-04-10 @ 22:04:48
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: Elin =) 20 år och mamma till två små busungar <3

Oh, jaa :D Underbart med strumpor, sockor, grodisor och sallar :D

Sen får vi ju absolut inte glömma MÄMÄ och BÄBY :D

Där får våra andra halvor tycka att vi är hur töntiga som helst, men dom kommer nog inte förstå den biten haha :P

SHOOLABOBO <3

Svar: Det kommer dom aldrig! :D
Evelina Fahlström

2013-04-10 @ 22:31:25
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0