Besök

Idag på kvällskvisten så fick jag och Emil lite besök. Alltid lika trevligt :)
 
Var min käre bror, Linda, Emma och "lille" Theo, sen kom även min man (Emmas fästman;)) förbi en sväng också. Så här var det full fart och Emil vart glad och rädd om vartannat, haha - inte lätt alla gånger med nya människor.
 
Sen så kom min fina riktigt fästman hem, han kom hem lite senare idag eftersom att....? Jo han har gjort ännu en tatuering. Ja efter Emil-tatueringen så fick han fnatt, suttit konstant och kollat på nya grejer att göra. En hel arm, en låt-text, något där, något här osv. Men nu är en ny gjord och aj så ont han har.
 
Den är placerad på revbenen så konstigt är det väl inte, höhö. Bild kommer dock inte förrän imorgon då han nu ligger och sover :)
 
Hur som helst så har det varit en bra dag idag. Hoppas på en lika bra dag imorgon :)
 
Mamma Linda och bus-Emil som gärna vill röra vid Theo ;)

Kommentarer
Postat av: John

Ska försöka komma på besök lite oftare tror ja :)

2013-04-27 @ 12:38:39

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0