Gamla bilder på oss ♥

 
Vilka minnen vi har! Jag saknar dig min finaste vän :)

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Jag bara ÄLSKAR alla bilder på oss, även om alla kanske inte är så vackra :D
Men som du säger vilka minnen, och det blir bara fler minnen!

Saknar dig med <3<3

SHOOLA MÄMÄ <3
Bara för att ingen annan förstår <3

Svar: Jag med! Massa fula bilder och så lite mindre fula - men ack så vackara! ;)
Ja gud ja, fler ska det bli! Vi får bara se till att skärpa oss och lyssna på min man, träffas lite på vardagar också ;) hahah

SHOOOLAAAAAAAAAA <3
Evelina Fahlström

2013-04-03 @ 22:10:25
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Vardagar låter tipp topp tycker jag och hälsa din man att det var en smart idé :D

Lite irriterande som sagt att vi inte kom på den själva men iaf ;) <3

Svar: Haha ja väldigt irriterande...! <3
Evelina Fahlström

2013-04-03 @ 22:23:43
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0