Johnny Cash

Sist jag skrev väntade vi på min mor. När hon väl kom så sov Emil fortfarande och mitt under fikat ringde pappa och meddelade mamma om att det fanns en takbox i Fjärdhundra som dom borde köpa. Så ja, hon kunde alltså inte vara kvar allt för länge. Men, mitt i allt ringer även Sebbe och meddelar att han skulle komma hem senare för att det skulle komma folk och kolla på hans buss.
 
Men vad trist tänkte jag. Så blir jag och Emil själva länge.. Men sen slog tanken mig att jag ju kan åka med mamma hem och sen med till Fjärdhundra så får de släppa av oss här hemma sen eftersom att det ändå är i närheten. Så så fick det bli!
 
Blev en liten utflykt sådär plus att Emil fick träffa morfar och morbror Robert också :)
 
Blev lite rädd att Emil skulle få svårt att somna nu på kvällen eftersom att han sovit tre gånger under dagen (eftersom att han åkt bil) men nejdå, han somnade så sött ändå runt halv tio-tio :)
 
Tänkte även bjussa på en bild nu på Sebbes tatuering som blev gjord igår. Första versen i Johnny Cash's låt Walk The Line.
 
 
 
Men nej, nu ska jag fortsätta prata med min fina Elin.
 
En sak till bara... Sebbe ska komma hem senare imorgon IGEN! Den där dumma bussen alltså ;) haha..

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Tatueringen blev jävligt bra alltså :D

Då ska jag också fortsätta att prata med dig :D <3

Svar: Fast det gör du ju inte, du sover ju :( <3
Evelina Fahlström

2013-04-24 @ 22:25:33
URL: http://elinskogsberg.blogg.se
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Men jag pratade med dig ett tag efter att ajg skrev den där kommentaren :P <3<3

Svar: Haha jaha! :D
Evelina Fahlström

2013-04-25 @ 12:57:53
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0