2013-08-27

Nu njuter jag av tystnaden. Emil har kommit på att han kan skrika ett rättså jobbigt skrik, som gör att mina öron bara ropar efter tystnad efter en stund. Så nu när han sover, Sebbe sover och ja - ingenting låter, då njuter jag och mina öron. Taskigt va.
 
Nej men ärligt, fasen vad less jag blir på Emils nya läte. Det låter förjävligt. Men men, lär man sig något nytt så måste man låta så. Det vet ni väl. Det gör väl ni också när er lär er något nytt? Mm tänkte väl det....
 
Hur som helst. Hjälpte grannens lillasyster (grannarna är bortresta) med starthjälp till hennes bil då den var död. Eller okej, jag hjälpte egentligen inte till så mycket men jag höll henne sällskap och försökte så gott jag kunde. Höhö, inte min bil så inte vågar väl jag pilla på den.
 
Men lätt som en plätt fick vi igång den och hon rullade iväg. Eller hur var det nu?
 
Inte så detaljerat så kom och iväg i alla fall. Nog om det.
 
Efter det tog jag och Emil en snabbsväng till affären. Köpte mat för närmaste dagarna så åker vi och handlar mer mat på torsdag. Onödigt tänker ni, men vad fan. Eftersom att Sebbe kommer hem så sent så missar vi ju idol om vi ska handla när han kommer hem. Det funkar inte. Så är det bara, hihihih!
 
Annars då? Emil röjer runt hela dagarna. Kastar ut alla dvd filmer på golvet hela tiden, jag kan börja ställa upp dom men då kommer han fort krypandes dit och ska dra ner dom jag precis ställde upp. Jag antar att dom helt enkelt ligger bättre på golvet?
 
Ja för han går där ifrån så fort han rivit ner dom.
 
En annan grej är att Maya idag kom hem efter att ha varit borta sen i Lördagsmorse då Sebbe släppte ut henne. Skönt att hon är hemma igen.
 
Hmm, har inte mycket vettigt att skriva så istället för att skriva massa skit avslutar jag med att jag älskar min sambo till tusen och våran son lika så. Dom är det bästa jag har, finaste grabbarna i världen ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Oh, vad jag känner igen mig i den där bilden :D Känns lite som att det kan ha hänt ett par gånger här hemma med, haha xD

Visst älskar man dom lite extra när dom hittar på såna där bus? :D haha <3

Svar: Haha ja men verkligen! Speciellt när man inte ens får plocka undan... ;) <3
Evelina Fahlström

2013-08-27 @ 22:58:32
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0