Kaffe

Sitter och avnjuter en kopp kaffe nu på kvällskvisten. Saknar min finaste Elin här vi datan på kvällarna, men så blir det lätt när arbeten för männen i huset ändras. Haha, semester eller ändrade arbetstider kan sabba mycket i vardagen.
 
Men men, snart kanske vi hörs här igen. Återstår att se när det blir ;)
 
Men en annan vän träffar jag imorgon då jag och buspojken hoppar in i Audin och rullar över till Fagersta för att mysa med Amanda. Vad vi hittar på får vi se, ingenting planerat - det är det aldrig. Höhö.
 
Nej, ska kolla runt här nu och fortsätta dricka min kaffe innan jag kryper ner bredvid min stora älskling.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin=) 21 år och tvåbarnsmamma <3

Snart är jag tillbaka ;)<3

2013-08-12 @ 19:52:57
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0