Orsa Björnpark

I helgen så har jag och Emil spenderat våra dagar tillsammans med hela min familj. Vi tog två husvagnar och begav oss upp till Orsa.
 
På fredagen så var vi hos mamma och pappa vid tre-halv fyra och sen var det bara att vänta in mamma som skulle sluta sitt jobb. Så fort hon var hemma och allt var klart rullade vi uppåt och var framme först runt 22-23 på kvällen.
 
Får äta kaka av morfar :)

Busar hos morfars bror.
Redo att åka!

Vi två åkte tillsammans med John :)

Kvällsbus ;)

Först matade dom lodjur.
Emil tittar med mormor.
Emil med mormor och morfar.
Brunbjörn som skulle klick-tränas :)
Stora isbjörnen!
Alla backar var ju inte såå roliga ;)
Sen somnade Emil sittandes då han vägrade ligga ner ;)
Tittar på leoparden.
Sen de stora tigrarna!
Tiger igen.
Ute och går.
Ute och kryper.
Undersöker stenar innan hemfärd.
Efter parken så spelade vi lite minigolf och umgicks :)
 
Sen på söndagen så åkte vi mot norberg så jag och Emil kunde byta bil och åka hemåt så vi kunde åka hem till saknade pappan! ♥
 
En liten del av bilderna fick ni se.

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Vad mysiga bilder :D
Söt min Emil har på första bilden med mormor sin :D
<3

Svar: Haha visst har han :D Så söt så min lilla skrutt <3
Evelina Fahlström

2013-08-26 @ 22:39:56
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0