Blev bara bilder..

Nu är jag där igen. Jag får mina svackor i detta så kallade blogg-skrivande. Just nu ville jag skriva, liksom så det kliar i fingrarna. Men jag har ju typ INGENTING att skriva.
 
Att skriva hur mycket jag älskar våran son och skriva hur fort allt gått och att det är overkligt börjar bli tjatigt. Okej, inte att jag älskar honom, det kan inte bli tjatigt. Men man kan ju skriva annat än "det är så sjuuukt hur fort det gått, tänkt att han redan...." blablabla.
 
Att skriva hur glad jag är åt min Sebastian, hur mycket jag älskar honom och allt det andra känns också lite same old, same old just nu.
 
Så, vad ska jag skriva? Nej jag ger upp. Bjudet på gamla bilder istället!
 
 
Okej nu ger jag mig ;)
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Oj jäklar vilka minnen!! :)

Svar: Haha ja visst är det! Vissa bättre än andra ;)
Evelina Fahlström

2013-12-11 @ 16:01:10
URL: http://ekattis.blogg.se
Postat av: amanda

Haha vafan bilden när jag har flaskan i munnen. .. jisses..

2013-12-12 @ 21:51:09
Postat av: Elin=) 21 år och mamma till två små busfrön<3

<3

Svar: <3
Evelina Fahlström

2013-12-16 @ 20:36:34
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0