Sjukstuga

Som ni vet har ju Emil varit sjuk ett tag. Hosta, snuva och bara allmänt slö. Dock har han klarat sig helt utan feber, så det är ju toppen!
 
Hur som helst. Nu däremot så är det jag och Sebbe som blivit sjuka och Emils sjukdom har mer eller mindre försvunnit (märks eftersom att han nu igen sover hela nätter i sin egen säng ;)) Så igår låg vi nästan i soffan hela dagen jäkligt sega och inte så pigga.
 
Men idag är Sebbe hemma hos sina föräldrar. Han behövde (och vill ju så gärna ;)) hålla på med bilen där hemma så han kommer någon vart med den plus att de tydligen behöva möblera om lite bland alla bilar, haha ja, ni läste rätt. Så vi får se när han kommer hem igen, hade hoppats på lite adventsmys i stil med baka pepparkakor, lussebullar och tända första ljuset.
 
Men se, det ända som visar advent här hemma är lysande saker i våra fönster. Ja, klart vi kan tända ljus och baka utan Sebbe, men vi har inte allt hemma och barnstolen sitter i passaten. Det som är problemet.
 
Tråkigt är ju att jag inte ens äger några julgardiner. Men vad fasen, nog ska jag väl överleva ändå? Om inte får jag köpa när jag tycker att jag kan lägga pengar på det. Höhö.
 
Ni alla har väl antagligen också redan läst att Paul Walker igår dog i en bilolycka? (Facebook och Instagram bombaderades ju liksom ;)) Känns så overkligt tycker jag. Haha alltså förlåt, känns ju lite fel att skriva så när man inte ens träffat människan eller känner honom över huvudtaget. Men liksom hallå, Fast and Furious-skådisen kan ju inte bara försvinna? Tänk er nu när film nr sju ska komma upp under 2014, hur kommer den att vara?
 
Känns dock som att de utan tvekan kommer att göra filmen "Till minne av Paul Walker 1973-2013". RIP!
 

Kommentarer
Postat av: Kattis

Skönt att höra att det inte bara vi som inte bakat osv, fick upp julsajerna idag efter ett utbrott (vilket behövs för att nått ska hända här hemma) tyvärr. Jag har nån/några julgardiner om du behöver :) kanske vill låna sålänge? Krya på er!

Svar: Visst är det synd att utbrott behövs ibland? Tyvärr är det detsamma här hemma, fast ja, jag gör väl inte allt för stora utbrott egentligen, men ändå :P
Så snällt! Skulle du kunna fota å skicka mms eller fb eller nå? Så får vi se om det är något som skulle kunna passa in :) Tack!
Evelina Fahlström

2013-12-01 @ 18:35:48
URL: http://ekattis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0