Besök

Något jag förresten inte skrev igår var att Sebbes bror och hans flickvän kom på besök. Blev mat och fika som vi bjöd på + att de hade med lite extra fika också, haha. De åkte inte hemåt förrän rund nio på kvällen. Trevlans var det!
 
Men nej, jag har fått ett sms och mejl om att paket från mitt jobb är på väg, frågan är om de bara gjort det de ska så ligger paketet och väntar på mig på jobbet, eller så har de råkat skicka det utav misstag, det märks - självklart gör det ju ingenting om de råkat skicka det ;) Ska kolla posten lite senare så får vi se, men innan det tänkte jag försöka baka mig en liten kärleksmums (eller vad alla nu vill kalla det, heter ju 10 olika saker känns det som ibland ;))
 
Så nu blir det baka, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0