Tråkigt..

Svar till Pauliina igen, haha det återstår att se ;) Inget bestämt, mest tankar som går :) Hur tänker ni kring syskon?

Ja här låg Emil och glodde på hängande saker i babygymmet så jag passade på att ställa mig och baka lite, hux  flux så har lillpojken somnat! Liksom jaha? Tröttis!
 
Men men, just nu har Emil en hoppgunga hemma hos sin mormor och morfar att hämta, jiho säger mamma! Fast ja, än är han kanske liiite liten, men prova kan man sa de på BVC, beror lite på hur han sitter i den :) Skojsigast är väl dock att hoppisen heter Emil ;) Så den tackar vi mormor och morfar för!
 
Annars har dagen inte bestått av mycket, ringt Tele2 för att internet är sämst, men de skulle skicka ut en Router som jag får testa, funkar det inte blir det till att skicka tillbaka den. Så värdelöst att internet funkar dugligt i sovrummet och köket men inte i vardagsrummet där vi vill kunna använda det. Hur som, håller tummar och tår för att det funkar sen, får förhoppningsvis hem routern på fredag.
 
Sen har jag även ringt till Boxer idag och beställt Flex 8, lär ju lätt vara värt det! Eftersom att jag satte detta på 12 månader så fick vi kortet som ska sätta direkt i tv:n, gratis - kostar annars över 500kr och vi slipper även andra alternativet, en box som även den kostar.
 
Vi får hem kortet innan helgen och då får vi hela deras utbud under två veckor för att vi ska kunna välja vilka kanaler vi vill ha, när man sen valt meddelar man dom och vi får just de kanaler vi vill ha. Till och med så att man kan "byta" kanaler månad för månad bara man håller sig inom 8st kanaler liksom, mer än så känns rätt ovärt att ha också.
 
Hur som,  första halvåret för 99kr i månaden sen 199kr, klart värt det :)
 
Men nej, nu har Emil vaknat så nu ska vi gosa lite innan jag måste börja med  maten!

Kommentarer
Postat av: Pauliina

Absolut kommer vi skaffa syskon! :) Vill ha det rätt tätt endå, så vi väntar inte till björn är 6 år iaf :P

2013-02-19 @ 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0