Fattig

Som "Emil berättade" i förra inlägget så skulle vi in till jobbet för att låna hem lite plagg. Sagt och gjort, tog hem 8 plagg - med ett litet hopp om att de inte skulle passa alls, för jag har inte råd!!
 
Kommer hem, provar. Allt passar perfekt och är underbart (förutom ett plagg som inte satt bra).. hur löser jag nu detta? Någon som vill skänka mig lite pengar? JA TACK!
 
Men aja, får se hur jag löser detta. Imorgon är det i alla fall dags för en liten utflykt för mig och Emil, vi ska åka till svärmor/farmor och klippa mitt hår. Har kommit fram till att det inte klippts sen vi berättade för Sebbe föräldrar att jag vi väntade barn, med andra ord läääänge sen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0