Idag...

... har jag och mamma vart och hälsat på på mammas upptagna jobb. Alla tog en titt på mig men sen fortsatte de jobba, kanske var jag tråkig när jag sov? Eller så hade de inte rikigt tid.. kan vart lite av varje där..
 
Vi åkte i alla fall dit för att mamma ville låna hem kläder och prova, hon gillar visst de nya vårkläderna. Jag vet inte jag, just nu är jag bara så jävla less på att hon inte går upp och går med mig istället för att sitta här. Jag gråter i hennes knä och hon hör inte, hur går det ihop?
 
Bilden är i alla fall gammal, för sådär intressant är det INTE att titta på datorn idag.. Nu måste jag se till att mamma rör på sig lite. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0