Senaste dagarna

Jaha, vad har hänt sen sist då?
 
I fredags så åkte Sebbe till sina föräldrar, jag bestämde mig först för att följa med dit, fast i egen bil så jag kunde åka hem när jag ville - jag blir rätt uttråkad och han brukar vilja vara där hela dagen så han får så mycket som möjligt gjort med sin blivande rallycross bil (vi får se hur det blir med den ;))
 
Så det var min fredagsplan, men strax efter att Sebbe hade åkt hemifrån så ringde mamma och det slutade med att jag istället bestämde mig för att åka hem till dom. Väl där åkte jag först hem till mamma och pappa och umgicks med pappa, Robet och lite med John (han kom förbi en snabbis bara) och sen åkte jag ner till mammas jobb och visade upp Emil och sen blev det hem igen för mat och lite umgås. Sen var klockan helt plötsligt nio på kvällen så då tog jag och Emil och hoppade in i bilen och åkte hemåt.
 
På lördagen blev det istället att åkta med Sebbe till sina föräldrar. Började dock med att åka och hämta ut ett paket - en extra bas till bilbarnstolen så vi har en i varsin bil, heltklart värt det! Så skönt att slippa klicka med bälte i och ur varje gång jag ska göra något när jag åker iväg med min bil :) Så nu är det lika smidigt i min bil också!
 
Sen åkte vi till svärisarna och där blev det fika, mat, och mot kvällen lite kollande på gamla foton från när Sebbe och syskonen var små samt när föräldrarna träffades och dyligt, trevlans blev det och vi åkte inte hemåt förren runt tio på kvällen efter x-antal öl i Sebbes mage och tröttare ögon för mig (så trött var jag inte för då hade jag kanske inte kört bil ;))
 
Sen idag (söndag) har vi bestämt in lite vad för folk som blir bjudna till dopet så imorgon ska jag ringa till lokalen vi ska vara i efter dopet och kolla lite och efter det blir det att beställa hem lite inbjudningskort! :) + på det så lagade Sebbe till en smörgåstårta idag som fick bli våran middag, mums!
 
Men nej, nu ska jag bjussa på bilder på massa kläder som Emil fick i lördags utav farmor sin!
 
 
 
Den "gula" där uppe är dock grön så vettesjutton hur de fått till färgen på hemsidan... Han fick även en body med en bil på men hittar ingen bild på den :)
 
Men innan jag avslutar, glöm inte att kolla in jobbets hemsida under dagen (28e) för idag släpps vårkollektionen! Massa härliga färger är det! Har sett det här och ni borde också kolla!
 
Nej, time to sleep, blev lite sent här ;) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0