Powermeet några år bakåt

Kollade tillbaka lite. Som jag alltid gör, jag fattar mig inte på mig själv ibland - varför måste jag alltid hålla på så? Skit samma. Som sagt. Jag kollade tillbaka lite, för att se vad jag gjort de senaste åren jag spenderat på PM. Lyckades hitta bild/bilder från varje år så jag bjuder på lite så ni också får se vad som hänt under alla år ;)
 
2008 så åkte jag dit med min, då, bästavän. Vi tog ett tåg, mötte upp gamla vänner till henne och satt inne i centrum och glodde på förbi åkande bilar innan vi sen stack vidare och träffade annat folk.
 
2009 spenderades med exet, som han var även då. Satt på lögarängen mestadels av kvällen, solnedgång, fulla människor och inte mycket mer. Kvällen blev dock inte så långvarig och var inte speciellt mycket utav självaste Powermeet utan mer folk som festade.
 
2010 hoppade jag och Sebbe in i brorsans "just för detta tillfälle"-bil och spenderade hela dagen vid vägkanten/i bilen. Dygnet avslutades i en källare med bubbelbad och hemfärd blev inte förrän vid soluppgången.
 
2011 åkte vi dit med Sebbes föräldrar, gick på marknaden och åkte från marknaden i Sebbes brors bil, träffade på min bror vid vägkanten och åkte även runt i bilen en del.
 
2012 blev det att åka dit i Sebbes brors bil tillsammans med Sebbe, hans pappa och bröderna. Började som vanligt på marknaden och avslutade sen vid burn-outs. Jag hade även en liten mage som då var inne i v.22.
 
Och i år, 2013, hade vi våran fina pojke hos oss, nästan 8 månader gammal! Vad vi gjorde står ju något inlägg ner.
Lite skillnad va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0