Allt och inget

Och nu kommer ännu mer.
 
Som jag nämnde i förra inlägget så var vi över till mina föräldrar på Nationaldagen. Vi körde någon runda i biljard, fikade, körde krocket, invigde den nyrenoverade lekparken som finns där hemma, Emil fick gunga i nya gungan han fått hem till mormor och morfar, mamma och jag tog med oss Emil över till grannen för att hälsa på en gammal kompis barn som bara är 2 månader äldre än Emil, osv. Inget speciellt utan mest bara umgicks :)
 
Bilderna nedan är tagna utav bror Robert.
 
 
I fredags så jobbade Sebbe och jag och Emil gjorde ingenting speciellt. Men på lördagen så skulle R&M och lilla Melissa komma över och grilla så under dagen blev det till att städa och så eftersom att ja jag minns inte ens sist vi dammsög ;) När de kom så sattes maten igång och det blev en supertrevlig kväll som inte slutade förrän efter midnatt ;)
 
 
Så söndagen då? Trots att Sebbe inte hade någon speciell bakfylla eller någon annan anledning heller så spenderade vi exakt hela dagen i sängen! Vi gick ner och gjorde frukost, åt den i sängen till ljudet av regn och åska utanför fönstret och sen kollade vi på film under dagen, såklart också i sängen. Vi tog endast en tripp till pizzerian för att köpa hem mat, som även den åts i sängen ;)
 
Tänka sig, till och med Emil var med och myste i sängen hela dagen! Varvat med att han såklart sov sina tupplurer som vanligt :) Mysigt!
 
Idag gör jag och Emil ingenting speciellt, hans tänder är på G för fullt, en har spruckit igenom lite i alla fall så nu kan man känna den, den har dock en liten bit kvar ännu :) Duktiga Emil då som inte verkar lida ett dugg, mer än att han tuggar lite extra då :)
 
Och snart kryper vi iväg?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0