♥ ♥ ♥

 
Våran älskade fina son fyller idag sju månader! Ja, 7! Tiden går så fort så, knappt så man hänger med. Tand nr ett kom ju som ni vet upp för ett tag sen, tand nr två är på g så den är nog uppe när som helst den med! Älskade barn, grattis på din dag.
 
Och inte nog med det. Dagen är lite speciell, det är ju den 17e och det betyder att det är förlovningsdatum för våran del, men idag är det till och med årsdag! Vi firar tre års förlovning och det firar vi med att jag överraskar honom när han kommer hem.
 
Skulle inte tro att han läser här, händer väldigt sällan nu för tiden när vi bor under samma tak och än mer sällan när han är på jobbet.
 
Jag kommer att överraska honom med tre rätters, och nej men tjohej tro ingen lyx nu:
 
Toast med skagenröra (tonfisk röra till mig) till förrätt
Lasagne till varmrätt
Kladdkaka med grädde och bär till efterrätt.
 
Enkelt, men såå gott! Plus på allt har jag köpt en liten (med betoning på liten) bukett till honom och bredvid det får han även lite choklad.
 
Bjuder på bilder senare för nu måste jag hänga tvätt.
 
Bilden togs imorse då Emil slängde armen runt halsen på pappsen och somnade så gott direkt!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till Emil och er :)

Svar: Tusen tack! :)
Evelina Fahlström

2013-06-17 @ 15:24:26
URL: http://emeliemalmstrom.blogg.se
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Grattis till er alla tre på dagen :D <3

Vad söt du är vännen som fixar och donar :)
<3

Svar: Ja men ibland får man ju lyxa till det! :D Inte allt för ofta det händer liksom ;) TACK! :D <3<3
Evelina Fahlström

2013-06-17 @ 21:38:08
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0