Finns inga ord för oss. Guld värt ♥

 
 
Jag saknar min finaste vän. Hon som alltid funnits och som alltid finns, trots att vi aldrig är nära varandra. Min bästa fina underbara dunderbara Elin. SHOOLA!
 
Jag hade tänkt att detta inlägg skulle bli massa bilder på allt möjligt sen några år tillbaka. Men det slutade med att det istället blir på endast oss. Jag och min Elin ♥
 
Jag hade också tänkt att alla jävla denna text skulle komma ovanför bilderna, men bilderna ville visst annat. Som om dom är levande.
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin =) 21 år och mamma till två små busungar <3

Underbart på alla sätt och vis :D min människa är du helt enkelt <3
Men du det skulle inte förvåna mig om bilderna faktiskt var levande när det gäller oss :D <3

SHOOLABOBO MÄMÄ jämt och ständigt och hela tiden så det så :) <3

Svar: Hahaha åh, vad kul det skulle vara. Att bara hoppa in i bilden så var vi där igen! :D Sen hoppar man bara tillbaka när vi vill hit igen, till våra nya men ändå helt desamma-liv :) SHOLABOBO BÄBY <3
Evelina Fahlström

2013-06-18 @ 23:28:00
URL: http://elinskogsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Säg vad du vill säga:

Trackback
RSS 2.0